23 Dekabr 2024, Bazar ertəsi

Naxçıvan Muxtar Respublikasında yeni təhsil müəssisələrinin tikilməsi, fənn kurikulumları və təhsil standartlarının tətbiqi, informasiya-kommunikasiya texnologiyalarına təlim prosesində geniş yer ayrılması, milli-mənəvi irsimizin öyrənilməsi üçün interaktiv əlaqələrin təşkili, nümunə dərslərinin tədrisi, distant təhsilin reallaşdırılması təhsil sahəsində uğurların qazanılmasına şərait yaratmışdır.
Tikilən və ya əsaslı şəkildə yenidən qurulan bütün təhsil müəssisələrinin maddi-texniki bazası möhkəmləndirilmiş, məktəblər ən müasir informasiya-kommunikasiya texnologiyaları ilə təchiz olunmuşdur. Ümumtəhsil məktəblərində 635 elektron lövhə quraşdırılmış və təhsil müəssisələrinə 3801 dəst kompüter verilmişdir ki, onların da 2966-sı internet şəbəkəsinə ­qoşulmuşdur.
Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisi Sədrinin 20 iyun 2014-cü il tarixli “Naxçıvan Muxtar Respublikasının təhsil müəssisələrində elektron təhsilin təşkili ilə bağlı əlavə tədbirlər haqqında” Sərəncamının icrası nəticəsində Azərbaycanın tarixi, mədəniyyəti ilə bağlı fənlərin tədrisi prosesində milli-mənəvi dəyərlərimizi özündə əks etdirən muzeylərlə təhsil müəssisələri arasında interaktiv əlaqələr yaradılır ki, bu da şagirdlərin biliklərinin və milli-mənəvi irsimizə marağının artırılmasında mühüm rol oynayır. 2015-2016-cı tədris ili ərzində Heydər Əliyev Muzeyi, Naxçıvan Dövlət Tarix Muzeyi, Naxçıvan Dövlət Xalça Muzeyi, Naxçıvan Muxtar Respublika Ədəbiyyat Muzeyi, “Naxçıvanqala” Tarix-Memarlıq Muzey Kompleksi və digər muzeylərlə ümumtəhsil məktəbləri arasında canlı bağlantılar yaradılaraq dərslər keçirilmişdir.

Ardını oxu...

ADA Universiteti tərəfindən Azərbaycan Respublikası Xarici İşlər Nazirliyinin Naxçıvan Muxtar Respublikasındakı İdarəsinin əməkdaşlarının iştirakı ilə keçirilən ixtisasartırma kurslarının ikinci mərhələsinə yekun vurulub.
Kursun birinci günü ADA Universitetinin müəllimi Şəmsiyyə Mustafayeva idarənin diplomatik heyət üzrə əməkdaşlarına ünsiyyət bacarıqları, qeyri-şifahi ünsiyyət, mədəniyyətlərarası ünsiyyət, mədəniyyətlərarası ünsiyyətdə maneələr, komanda işi və motivasiya, komanda əsasları, komanda motivasiyası məsələləri barədə danışıb.
Kursun ikinci günündə ADA Universitetinin hökumət, beynəlxalq münasibətlər və tələbə məsələləri üzrə prorektoru Fariz İsmayılzadə iştirakçılara Azərbaycan Respublikasının Avropa Birliyi və Amerika Birləşmiş Ştatları ilə ikitərəfli münasibətlərindən, kursun üçüncü günündə isə ADA Universitetinin İctimai və beynəlxalq əlaqələr fakültəsinin dekanı Elnur Sultanov kommersiya (ticarət) diplomatiyası və Azərbaycanın regiondakı geosiyasətindən bəhs ediblər.
Kursun üçüncü günündə yekun qiymətləndirilmədən sonra idarənin 13 əməkdaşına sertifikatlar təqdim olunub.
Qeyd edək ki, ADA Universiteti tərəfindən bu qəbildən kurslar 2007-ci ildən keçirilir. Naxçıvan Muxtar Respublikasında isə belə tədbir ilk dəfə bu il təşkil edilib. Kursun birinci mərhələsi sentyabr ayında keçirilib, ikinci mərhələyə isə oktyabrın 9-da yekun vurulub. Bu kursda diplomatiya və digər istiqamətlərlə yanaşı, konsulluq məmurlarının əsas vəzifə və məsuliyyətləri haqda da ətraflı söhbət açılır.

Xəbərlər şöbəsi

Naxçıvan Dövlət Universitetində 5 oktyabr – Beynəlxalq Müəllimlər Gününə həsr olunmuş elmi konfrans keçirilib.
Elmi işlər üzrə prorektor, dosent Mübariz Nuriyev müəllimləri bayram münasibətilə təbrik edərək bu peşənin müqəddəsliyindən və məsuliyyətindən danışıb.
Qeyd olunub ki, Azərbaycanda müəllim kadrlarının hazırlanması və təkmilləşdirilməsi işi daim diqqət mərkəzində saxlanılır və bu istiqamətdə mühüm işlər ­görülür.
Sonra Fənlərin tədrisi metodikası və texnologiya müəllimliyi kafedrasının müdiri, pedaqoji elmlər doktoru, professor Elbəyi Maqsud­ovun “Müasir dərs və müəllim-tələbə münasibətləri”, Pedaqogika və psixologiya kafedrasının müdiri, dosent Vahid Rzayevin “Müəllimlik şərəfli peşədir” adlı məruzələri dinlənilib.
Məlumat üçün bildirək ki, YUNESKO-nun qərarına əsasən 1966-cı ildən etibarən hər il ok­tyabrın 5-i Beynəlxalq Müəllimlər Günü kimi qeyd olunur

Nərmin Cabbarova

25-29 sentyabr 2016-cı il tarixlərdə İsveçin Upsala Universitetində “Azərbaycanda doktorantura təhsilinin vahid Avropa ali təhsil məkanının standartlarına uyğunlaşdırılması və strukturlaşdırılması” (“Nizami”) layihəsinin üçüncü seminarı keçirilib. Qeyd edək ki, layihənin ilkin işçi görüşü 6-10 dekabr 2015-ci il tarixlərdə Fransanın Monpelye Universitetində baş tutub.
Seminarın keçirilməsində əsas məqsəd bir il ərzində görülən işlərin müzakirəsi və gələcək fəaliyyət planının müəyyənləşdirilməsindən ibarət olub. Seminarda layihənin tərəfdaşları olan Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi, Milli Elmlər Akademiyası, Azərbaycan Memarlıq və İnşaat, Dövlət İqtisad, Bakı Dövlət, Naxçıvan Dövlət, Dövlət Aqrar, Xəzər, Texniki, Dillər universitetlərindən, Avropadan isə 4 ali təhsil müəssisəsindən nümayəndələr iştirak ediblər.

Ardını oxu...

“Müstəqil Azərbaycanın bu gün də, gələcəkdə də çox güclü ordusu olmalıdır. Olmalıdır ki, torpaqlarımız bundan sonra işğal edilməsin. Olmalıdır ki, torpaqlarımızın hər bir qarışı qoruna bilsin. Olmalıdır ki, dünya tarixində böyük yer tutmuş sərkərdələr kimi müstəqil Azərbaycanın özünün də hərbi sərkərdələri olsun”.
Bu fikirlər tarixboyu müxtəlif maraqlar üzündən torpaqlarına göz dikilən, bəzi dövrlərdə ədalətsiz qərar və müharibələrin hədəfinə çevrilən, buna görə də torpaqlarının bir qismi yadelli hücumlar nəticəsində işğal olunan Azərbaycanın yetirdiyi ən böyük şəxsiyyətə – ümummilli lider Heydər Əliyevə məxsusdur. Bütün ömrünü Azərbaycanın müstəqil dövlət kimi mövcudluğuna, xalqının xoşbəxtliyinə həsr etmiş ulu öndərin misilsiz xidmətləri sırasında ordu quruculuğu öncül, eyni zamanda xüsusi yer tutur. Müasir dövrdə Azərbaycanda istənilən sahəni təhlil etsək, həmin sahənin inkişafının təməlində məhz dahi şəxsiyyətin rolunu görmə­mək mümkün deyil. Ordu quruculuğu sahəsində də qazandıqlarımıza görə yalnız Ona borcluyuq.

Ardını oxu...

YUNESKO-nun qərarına əsasən 1966-cı ildən etibarən hər il ok­tyabrın 5-i Beynəlxalq Müəllimlər Günü kimi qeyd olunur.
Təhsilin inkişafı hər bir dövlətin ali məqsədlərindəndir. Bu məqsədin həyata keçirilməsi ölkədə yüksək savadlı və peşəkar müəllimlər ordusunun mövcudluğundan asılıdır. Müdriklərin fikrinə görə, hər bir millətin mədəni tərəqqisi təhsillə, təhsilin tərəqqisi isə müəllimlərlə bağlıdır. Tutduğu vəzifədən asılı olmayaraq, hər bir insan cəmiyyətdəki mövqeyinə, şəxsiyyət kimi formalaşmasına və qazandığı biliklərə görə özünü, ilk növbədə, məhz müəllimlərinə borclu sayır.
Azərbaycan xalqının milli təfəkküründə müəllim adı həmişə uca tutulmuş və bu peşə sahiblərinə böyük ehtiram göstərilmişdir. Azərbaycan müəllimləri də hər zaman ölkəmizin inkişafı və intibahı naminə fəaliyyət göstərmiş, şərəfli müəllim peşəsinə sadiq qalaraq xalqımızın maariflənməsi və tərəqqisi yolunda yorulmadan çalışmışlar.

Ardını oxu...

Naxçıvan şəhərindəki Gənclər Mərkəzində Naxçıvan Muxtar Respublikası Gənclər və İdman Nazirliyi, Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisinin Sədri yanında Gənc­lər Fondu, Yeni Azərbaycan Partiyası Naxçıvan Muxtar Respublika Təşkilatının Heydər Əliyev adına Gənc­lər Birliyi və Gənclərin İntellektual İnkişaf Mərkəzi İctimai Birliyinin birgə təşkilatçılığı ilə gənclər arasında “Nuh yurdu” intellektual oyunu keçirilib. Oyunun keçirilməsində məqsəd gənclərin intellektual səviyyəsini, dünyagörüşünü, zehni inkişafını stimullaşdırmaq, onlar arasında bilik və elmin nüfuzunu artırmaq, eləcə də asudə vaxtlarının səmərəli təşkili istiqamətində yeni üsullar tətbiq etməkdən ibarət olub.
Əvvəlcə Naxçıvan Muxtar Respublikası Gənclər və İdman Nazirliyi Aparatının Gənc­lərlə iş şöbəsinin müdiri Nicat Babayev çıxış edərək oyunun keçirilməsi məqsədindən danışıb, iştirakçılara uğurlar arzulayıb.
Oyun iki mərhələ və finaldan ibarət olub. “Oğuz”, “Odlar yurdu”, “Lider” və “Nuh yurdu” komandaları birinci mərhələdə, “Savalan”, “Vətən”, “Loğman”, “Nəqşi-cahan” komandaları isə ikinci mərhələdə mübarizə aparıblar. Finalda iştirak etməyə vəsiqə qazanan “Savalan”, “Vətən”, “Lider” və “Nuh yurdu” komandaları arasından birinci yerə “Vətən”, ikinci yerə “Savalan”, üçüncü yerə isə “Lider” komandaları layiq görülüblər.
Qaliblərə diplom, fəxri fərman, kubok və kitablar hədiyyə olunub.

 Ceyhun Məmmədov

“ABŞ və Fransa alimlərinin naxçıvanlı elm adamları ilə birlikdə Naxçıvanda arxeoloji tədqiqatlar aparması təkcə tariximizin öyrənilməsi baxımından deyil, həm də qədim tariximizin dünyada təbliği baxımından böyük əhəmiyyət daşıyır. Ordubad ərazisində arxeoloji araşdırmalar aparan AMEA Arxeologiya və Etnoqrafiya İnstitutunun “Xaraba Gilan” arxeoloji ekspedisiyası, Azərbaycan-ABŞ, Azərbaycan-Fransa, AMEA Naxçıvan Bölməsinin arxeoloji ekspedisiyalarının əldə etdiyi nəticələr Naxçıvan ərazisinin arxeoloji cəhətdən nə qədər zəngin olduğunu göstərir”.
Bu fikirləri Azərbaycan-Fransa, Azərbaycan-Amerika və AMEA Naxçıvan Bölməsinin arxeoloji ekspedisiyaları tərəfindən Naxçıvan ərazisində bu il aparılan tədqiqatların nəticələrinə həsr olunmuş yığıncaqda AMEA Naxçıvan Bölməsinin sədri, akademik İsmayıl Hacıyev səsləndirib.
Bildirilib ki, son illər Naxçıvanda bəşər tarixinin öyrənilməsi üçün böyük əhəmiyyəti olan xeyli yeni abidələr aşkar olunub. Bu da Naxçıvanın tarix və mədəniyyət abidələrinin tədqiqinə dövlət qayğısının ildən-ilə artması ilə bağlıdır. Abidələrimizin tədqiqi göstərir ki, Naxçıvan müxtəlif dövrlərdə qədim mədəniyyətlərin beşiyi olub.
Hesabat yığıncağında Azərbaycan-Fransa arxeoloji ekspedisiyasının Azərbaycan tərəfdən rəhbəri, AMEA-nın müxbir üzvü Vəli Baxşəliyev bu il qazıntıların getdiyi ərazilər, aşkarlanmış maddi-mədəniyyət nümunələri və nəticələr haqqında slaydlar vasitəsilə elmi ictimaiyyətin nümayəndələrinə məlumat verib.

Ardını oxu...

Bu günlərdə Çex Respublikasının Caritas-Olomouk Sosial İş Kollecinin əməkdaşları Tereza Malokova və Lenka Gaaman Naxçıvan Dövlət Universitetində olublar.
Qonaqlar Beynəlxalq münasibətlər və xarici dillər fakültəsinin müəllim və tələbələri ilə görüşüblər. Görüşün məqsədi universitetlə tanışlıq, universitetdə Sosial iş ixtisası üzrə təhsil alan tələbələrlə fikir mübadiləsi aparmaqdan ibarət olub. Təqdimatla çıxış edən qonaqlar təmsil etdikləri kollecin yaranma tarixindən və inkişaf yolundan, burada tədris prosesinin və tələbələrin asudə vaxtının səmərəli təşkilindən danışıblar.
Bildirilib ki, Caritas-Olomouk Sosial İş Kolleci tələbələrinə xeyriyyə və sosial iş, sosial və humanitar iş pro­qramlarını təqdim edir.
Vurğulanıb ki, Caritas-Olomouk Sosial İş Kollecində təhsilin üstünlükləri ondan ibarətdir ki, burada müəllim mübadiləsi, tələbələrin xaricdə iş stajı və pedaqoqların beynəlxalq konfranslarda iştirakı, kollecdə xarici qonaqların dərslərinin keçirilməsi işi yüksək peşəkarlıqla təşkil olunur. Tədris müəssisəsi dünyanın dörd qitəsində 40-dan çox ölkənin təşkilatları ilə sıx əməkdaşlıq edir. Kollecin fəaliyyəti beynəlxalq əməkdaşlıq çərçivəsində həyata keçirilən Erasmus, Leonardo da Vinci kimi bir sıra layihələrin, həmçinin kiçik qrant layihələrinin və sazişlərin hesabına maliyyələşdirilir.

Nərmin CABBAROVA

Naxçıvan şəhərindəki 14 nömrəli tam orta məktəb uğurları ilə seçilir

Bu, bir həqiqətdir ki, millət təhsillə irəli gedir. Məhz təhsillə hər bir xalqın milli şüuru artır, intellektual potensialı yüksəlir.
Ümummilli liderin “İnsan təhsilinin əsasını orta məktəbdə alır. Ona görə də bütün təhsil sistemində orta məktəb, orta ixtisas məktəbi, yaxud da ki, orta təhsil məktəbi – bunlar xüsusi yer tutmalıdır”, – konseptual göstərişinin bəhrəsi bu gün muxtar respublikanın bütün şəhər və kəndlərində ucaldılan, maddi-texniki bazası gücləndirilən təhsil ocaqlarında təsdiqini tapır.
Ulu öndərimizin Azərbaycanda yenidən siyasi hakimiyyətə qayıdışından sonra muxtar respublikada da təhsil quruculuğu vüsət götürdü və yeni məktəb binalarının inşasına başlanıldı, təhsil ocaqlarının maddi-texniki bazaları gücləndirildi. Bu qayğıdan 2007-ci ildə Naxçıvan şəhər 14 nömrəli tam orta məktəbinə də pay düşdü. Belə ki, məktəbin binası yenidən qurularaq qapılarını müəllim və şagirdlərin üzünə açdı. 1404 şagird yerlik müasir standartlara uyğun şəkildə inşa olunmuş məktəb binasının açılış mərasimində ölkə Prezidenti cənab İlham Əliyev iştirak etdi. İllər sübut etdi ki, bu qayğı öz bəhrələrini verir. Belə ki, əgər 2006-2007-ci tədris ilində məktəbi bitirən 76 məzundan 34-ü müxtəlif ali məktəblərə daxil olmuşdusa, 2015-2016-cı tədris ilində məktəbi bitirən 56 məzundan 51-i ali məktəblərin tələbəsi adını qazanıb. Məzunlardan 8-i 500-700 intervalında, o cümlədən 4-ü 600-700 intervalında bal toplayıb. Yüksək göstərici qazanmış məzunlardan 674 balla Naxçıvan Dövlət Universitetinin Hüquqşünaslıq ixtisasına qəbul olunan Sona Əliyeva və 641 balla həmin fakültəyə daxil olan Nərmin Zeynalova bildirdilər ki, məhz gözəl şəraitə malik məktəbdə təhsil almağımız arzularımızı reallığa çevirib.

Ardını oxu...

Dünən Naxçıvan Muxtar Respublikası Təhsil Nazirliyi və Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu tərəfindən “Məktəb psixoloqunun fəaliyyəti və qarşıda duran vəzifələr” mövzusunda konfrans keçirilib.
Məktəb psixoloqlarının iştirak etdiyi konfransda Naxçıvan Muxtar Respublikasının təhsil naziri Məmməd Qəribovun “Məktəb psixoloqunun fəaliyyəti və qarşıda duran vəzifələr”, Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun rektoru, professor Oruc Həsənlinin “Məktəb psixoloqu və müasir tələblər”, həmin ali təhsil ocağının müəllimi Nüşabə Məmmədovanın “Məktəb psixoloqunun konsultasiyası”, Naxçıvan Şəhər Təhsil Şöbəsinin metodiki kabinetinin müdiri, pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru Qızıllı Əliyevanın “Məktəbdə psixoloji xidmətin əsas məzmunu, vəzifələri və sahələri”, Naxçıvan şəhər 9 nömrəli tam orta məktəbin müəllimi Limu Məmməd­ovanın “Məktəb psixoloqu necə işləməlidir?” mövzularında çıxışları olub.
Konfransda qeyd edilib ki, son illərdə muxtar respublikamızda ümumtəhsil məktəblərinin psixoloq kadrları ilə təmin olunması daim diqqətdə saxlanılıb, əksər ümumtəhsil məktəbləri ali təhsilli psixoloqlarla təmin edilib. Belə ixtisaslı kadrlar olmayan təhsil müəssisələrində isə təcrübəli müəllimlər Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunda təşkil edilmiş praktik-psixoloq kursları keçərək həmin vəzifələrə təyin olunublar. Bütün ümumtəhsil məktəblərimizdə psixoloji xidmətin təşkili, psixoloqların fəaliyyəti və əməyinin elmi şəkildə təşkili üçün psixoloji kabinet yaradılıb. Eyni zamanda məktəblərimizin əksəriyyətində psixoloji xidmətin əsas istiqamətlərini əks etdirən stend (guşə), psixoloji metodikalar dəsti, psixoloji ədəbiyyatlar və elektron daşıyıcılar mövcuddur.

Ardını oxu...

Ümummilli liderimiz Heydər Əliyev doğma Naxçıvan haqqında daim düşünür və deyirdi: “İstəyirəm ki, mənim arzum, istəklərim, Azərbaycan dövləti haqqında, müstəqil Azərbaycanın gələcəyi haqqında və Azərbaycanın ayrılmaz hissəsi olan Naxçıvan haqqında planlarım, arzularım yerinə yetirilsin”. Bu gün hər bir naxçıvanlı böyük fəxr hissi ilə deyə bilər ki, dahi rəhbərin arzu və istəkləri bu qədim diyarda sonsuz məhəbbətlə həyata keçirilib və keçirilməkdədir. Odur ki hər bir naxçıvanlı belə məmləkətdə yaşamaqdan, yaratmaqdan qürur hissi duyur. Belə hissləri fəxrlə ulu öndərin adını daşıdığı məktəbin kollektivi də yaşayır. Bir qədər geriyə qayıdaq.

2004-cü il sentyabrın 2-si. Muxtar respublika sakinlərinin yaddaşında uzun müddət yaşayacaq unudulmaz bir tarix. Həmin gün Naxçıvan şəhərində müstəqil Azərbaycanın memarı və qurucusu, ulu öndər Heydər Əliyevin adını daşıyan təhsil ocağının möhtəşəm binası istifadəyə verildi. Bu, sadəcə, bir məktəb binasının istifadəyə verilməsi deyildi, ümummilli liderimizin təşəbbüsü ilə tikilən və onun adına ucaldılan bir abidənin açılışı idi. Açılış mərasimində iştirak edən dövlət başçısının dediyi: “Bu məktəb çox yüksək səviyyədə tikilmiş və ən müasir dünya standartlarına cavab verir. Bu həm memarlıq baxımından gözəl binadır, eyni zamanda burada yüksək səviyyədə təhsil almaq üçün hər cür şərait vardır. Bu məktəbin tikintisi xalqımızın ümummilli lideri Heydər Əliyevin təşəbbüsü ilə başlanıb. Heydər Əliyev bu məktəbin tikintisinə çox böyük diqqətlə yanaşırdı, istəyirdi ki, bu təhsil ocağı Azərbaycanda bir nömrəli məktəb olsun” tövsiyəsi pedaqoji kollektivin məsuliyyətini daha da artırıb.

Ardını oxu...

Naxçıvan şəhəri

15 sentyabr – Bilik Günü münasibətilə Naxçıvan şəhərindəki 14 nömrəli tam orta məktəbdə keçirilən tədbiri Naxçıvan Şəhər Təhsil Şöbəsinin müdiri Qanun Məmmədov açaraq bildirib ki, bu gün ölkəmizdə, eləcə də muxtar respublikamızda təhsilə böyük diqqət və qayğı göstərilir. Bu sahədə görülən işlərin nəticəsidir ki, muxtar respublikamızda 200-ə yaxın təhsil müəssisəsi tikilərək və yaxud yenidən qurularaq müəllim və şagirdlərin istifadəsinə verilib. Təbii ki, görülən işlərdən Naxçıvan şəhərinə də böyük pay düşüb. Naxçıvan şəhəri üzrə 17 tam orta məktəb var ki, bunlardan 15-i yeni binada fəaliyyət göstərir, biri yeni tikilir, digərində isə əsaslı yenidənqurma işləri aparılır.
Qeyd olunub ki, təhsil quruculuğu sahəsində görülən işlər təhsilin keyfiyyətcə yeni mərhələyə qədəm qoymasına şərait yaradıb. Bunun nəticəsidir ki, hər il muxtar respublikamızın digər ümumtəhsil müəssisələrində olduğu kimi, Naxçıvan şəhərində fəaliyyət göstərən təhsil müəssisələrindən də ali məktəblərə qəbul olunan məzunların sayı artır. Bu il Naxçıvan şəhəri üzrə ali məktəblərə 380 nəfər qəbul olunub. Ümumi qəbul faizi 74,9 faiz təşkil edib.
Tədbirdə Naxçıvan Şəhər İcra Hakimiyyətinin başçısı Vüqar ­Səfərov çıxış edərək təhsilə göstərilən dövlət qayğısından danışıb, müəllim və şagirdləri Bilik Günü münasibətilə təbrik edib.

Ardını oxu...

Azərbaycan Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyevin 2004-cü il 21 avqust tarixli Fərmanı ilə hər il sentyabrın 15-i ölkəmizdə Bilik Günü kimi qeyd olunur.
Xalqımız hər zaman elm və təhsilin inkişafına böyük önəm vermişdir. Müdriklərimiz, ziyalılarımız cəmiyyətin inkişafını təhsildə görmüş, insanların savadlanması, gənc­lərin elm, bilik öyrənməsi qayğısına qalmışlar. Azərbaycanda Bilik Gününün hər il böyük uğurlarla qarşılanması, yeni dərs ilinə bayram əhval-ruhiyyəsi ilə başlanması da təhsilin cəmiyyət həyatında mühüm yer tutmasının nəticəsidir.
Ümummilli liderimiz Heydər Əliyevin ötən əsrin 70-ci illərində müəyyənləşdirdiyi təhsil strategiyası ölkəmizdə bu sahənin davamlı inkişafının əsasını qoymuşdur. “Hər bir dövlət əgər istəyirsə ki, öz ölkə­sinin inkişafını təmin etsin, öz millətinin elmini, mədəniyyətini dünya standartlarına çatdırsın, o mütləq, hər şeydən çox, təhsilə fikir verməlidir, təhsilin inkişafına səy göstərməlidir, təhsil üçün bütün imkanları yaratmalıdır”, – deyən ümummilli lider Heydər Əliyevin rəhbərliyi altında müstəqillik illərində bu sahədə daha geniş islahatlar həyata keçirilmiş, Azərbaycan təhsili yeni inkişaf mərhələsinə qədəm qoymuşdur. Bu gün də ulu öndərin siyasi xəttini bütün sahələrdə uğurla davam etdirən ölkə başçısı cənab İlham Əliyevin diqqət və qayğısı sayəsində təhsilin inkişafı dövlət siyasətinin prioritet istiqaməti kimi müəyyənləşdirilmiş, kompleks tədbirlərin həyata keçirilməsinə başlanılmışdır.

Ardını oxu...

Qeyd: Xəritədə göstərilən yaşıl işarələr IX sinif şagirdlərinin buraxılış imtahanında kəmiyyət və keyfiyyət göstəricisinin yüksəldiyini, qırmızı işarələr isə kəmiyyət və keyfiyyət göstəricisinin azaldığını bildirir. Xəritədən göründüyü kimi, Naxçıvan Muxtar Respublikası üzrə IX sinif şagirdlərinin buraxılış imtahanında kəmiyyət və keyfiyyət göstəricisi yüksəlib.

2015-2016-cı tədris ilində IX siniflər üzrə buraxılış imtahanının nəticələrinə görə, Naxçıvan Muxtar Respublikası Təhsil Nazirliyinə birbaşa tabe olan və Naxçıvan şəhərində fəaliyyət göstərən məktəblər Azərbaycan Respublikasında ən yüksək nəticə əldə edərək birinci yerə çıxıb. Qazanılan bu və ya bu kimi digər gözəçarpan uğurların təməlində duran amil isə, sözsüz ki, muxtar respublikamızda təhsilə, təhsil işçilərinə göstərilən yüksək qayğıdır. Son 20 ildə muxtar respublikamızda 200-dən artıq təhsil müəssisəsi tikilərək və ya əsaslı şəkildə yenidən qurularaq istifadəyə verilib. Bütün təhsil müəssisələrinin maddi-texniki bazası möhkəmləndirilib, məktəblər ən müasir informasiya-kommunikasiya texnologiyaları ilə təchiz olunub. Bu da muxtar respublikada təhsil sahəsində nailiyyətlərin ilbəil artmasına stimul olub. Bunu cari ilin nəticələri də göstərir.

Ardını oxu...

Bu il yüksək bal toplayaraq ali məktəblərə qəbul olunan gənclərlə bağlı yazılar hazırlamağı davam etdiririk. Yüksək bal toplayan daha üç gənci oxuculara təqdim edirik.

Məktəb cəhalət dərdinin dərmanı, mərifət bağının xiyabanıdır. Ordubad şəhər 1 nömrəli tam orta məktəb bu müqəddəs kəlamın sahibi Məhəmməd Tağı Sidqinin adını daşıyır. Azərbaycan elminə neçə-neçə alimlər, elm fədailəri bəxş etmiş bu məktəb ilbəil yetişdirdiyi məzunları, təzələnən uğurları ilə hələ də bu müqəddəs missiyanı uğurla davam etdirməkdədir.
2015-2016-cı tədris ilinin timsalında da bunu görmək olar. Belə ki, cari ildə Ordubad şəhər 1 nömrəli tam orta məktəbdən məzun olan 24 nəfərdən 18-i ali məktəbə qəbul üçün sənəd verib, onlardan 14 nəfəri tələbə adını qazanıb. Onlardan biri də Vüsal Hacızadədir. O, hələ ibtidai sinifdən öz fəallığı və yüksək dərəcəli qavrama bacarığı ilə müəllimlərinin rəğbətini qazanıb. Təhsil aldığı illər ərzində məktəbin ictimai işlərində də fəallıq göstərən Vüsal keçirilən bilik yarışlarında, olimpiadalarda bir çox uğurlara imza atıb. Sınaq-test imtahanlarında isə o, 600-700 intervalında bal toplamağa müvəffəq olub. 2014-cü ilin oktyabr ayında Naxçıvan Muxtar Respublikasında keçirilən “Nuh yurdu” intellektual bilik yarışında Vüsalın kapitan kimi çıxış etdiyi komanda birinci yeri qazanıb. Komanda bu uğurla kifayətlənməyib, Qusar rayonunda keçirilən “Xəmsə” milli intellektual oyunu üzrə yeniyetmələr arasında 4-cü Azərbaycan çempionatında 3-cü yerə çıxıb. 2015-ci ilin yanvar ayında Naxçıvan şəhərində keçirilən “Nuh yurdu” intellektual bilik yarışında Vüsalın kapitanlıq etdiyi komanda 1-ci dərəcəli diploma layiq görülüb.

Ardını oxu...

Ali məktəblərə qəbul imtahanlarında yüksək bal toplayan abituriyent­lərimiz tələbə adının sevincini yaşayırlar. Onlardan ikisini oxuculara təqdim edirik.
Qönçə Abbasova: – Mən 1999-cu ildə Naxçıvan şəhərində anadan olmuşam. 2005-ci ildə Naxçıvan şəhərindəki 5 nömrəli tam orta məktəbin birinci sinfinə qəbul edilmişəm. Bu il isə həmin məktəbin 11-ci sinfini əla qiymətlərlə başa vuraraq ali məktəblərə qəbul imtahanında yüksək nəticə göstərərək tələbə adını qazanmışam. Atam həkim olduğundan məndə də uşaqlıqdan o sahəyə maraq hissi oyanmışdı. Atam onun sənətini davam etdirməyimi çox istəsə də, seçimi həmişə öz öhdəmə buraxırdı. Orta məktəbin ilk siniflərindən məndə təbiət elmlərinə xüsusi bir maraq oyanmışdı. Bu maraq ildən-ilə daha da güclənirdi. Buna görə də mən 4-cü ixtisas qrupunu seçərək bu qrupda olan fənləri həvəslə öyrənməyə başladım. Sınaq imtahanlarında nəticələrim ürəkaçan olurdu. Ancaq qəbul imtahanı gününü həyəcanla gözləyirdim. Nəhayət, ali məktəblərə qəbul imtahanında 652 bal toplayaraq Azərbaycan Tibb Universitetinin Müalicə işi ixtisasına daxil oldum. Artıq tələbəyəm, həm də illərdir, xəyal etdiyim universitetin tələbəsi. Bu gün mənim üçün çox qürurvericidir. Muxtar respublikamızda təhsilin inkişafına göstərilən diqqət və qayğıya görə Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisinin Sədrinə, üzərimdə əziyyəti olan bütün müəllimlərimə və hər zaman məni dəstəkləyən valideynlərimə minnətdaram. Bundan sonrakı illərdə də onların mənə olan etimadlarını doğruldacağıma söz verirəm.

Ardını oxu...

Muxtar respublikada sağlamlıq imkanları məhdud, valideynlərini itirmiş və valideyn himayəsindən məhrum olmuş uşaqlar dövlətimizin hərtərəfli qayğısı ilə əhatə olunublar. Onların sağlam böyümələri, biliklərə yiyələnmələri, milli-mənəvi dəyərlərə sadiq vətəndaş kimi yetişmələri istiqamətində həyata keçirilən tədbirlər bu qəbildən olan uşaqlara göstərilən dövlət qayğısının bariz ifadəsidir. 

“2016-2020-ci illərdə Naxçıvan Muxtar Respublikasında sağlamlıq imkanları məhdud uşaqların təhsili və reabilitasiyası üzrə Dövlət Pro­qramı”nın icrası sağlamlıq imkanları məhdud uşaqların təhsilə cəlbinin davamlılığını təmin edib, inklüziv və məsafədən (distant) təhsil imkanlarını artırıb. Dövlət proqramının tədrisə cəlb edilmiş aztəminatlı sağlamlıq imkanları məhdud uşaqların məktəbli geyimi və ləvazimatları ilə təmin edilməsi bəndinin icrası diqqət mərkəzindədir.
Bilik Günü ərəfəsində Naxçıvan şəhərində və muxtar respublikanın bütün rayonlarında Naxçıvan Muxtar Respublikası Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi, Təhsil nazirliklərinin və Ailə, Qadın və Uşaq Problemləri üzrə Dövlət Komitəsinin birgə təşkilatçılığı ilə adıçəkilən kateqoriyalardan olan məktəblilərlə görüşlər keçirilib.

Ardını oxu...

Naxçıvan Muxtar Respublikası Təhsil və İqtisadiyyat nazirliklərinin təşkilatçılığı ilə Naxçıvan şəhərindəki Mərkəzi bazarda ənənəvi məktəbli yarmarkası keçirilir.
Məktəbli yarmarkasında dərs ləvazimatları, məktəbli və idman formaları, məktəbli çantaları və başqa ləvazimatlar satışa çıxarılıb. Adıçəkilən məhsullar alıcılara digər satış yerlərindən 10-15 faiz aşağı qiymətə təklif olunur. Yarmarkada ayrı-ayrı fənlər üzrə əyani vəsaitlərin satışına da geniş yer ayrılıb. Burada satılan lüğət və digər nəşrlərə, dünya uşaq ədəbiyyatı nümunələrinə, bədii və elmi ədəbiyyata böyük alıcı marağı vardır. Qeyd edək ki, satılan bütün məhsulların keyfiyyətinə və qiymətinə Naxçıvan Muxtar Respublikası İqtisadiyyat Nazirliyi tərəfindən mütəmadi nəzarət olunur.
Satış yerlərinin hər birində məhsulların çeşid zənginliyi, keyfiyyəti, satış qiymətlərinin əlverişli olması, xidmətin təşkili alıcılar tərəfindən razılıqla qarşılanır. Həmsöhbət olduğumuz valideynlər Suqra Yusifova və Kazım Yusifov dedilər ki, dükan və bazarlardakı qiymətlərlə yarmarkadakı qiymətləri müqayisə ediblər və bu qiymətlər arasında fərq olduğunu görüblər. Bu da imkan verir ki, daha az vəsaitlə ləvazimatların hamısını və ən keyfiyyətlilərini alsınlar. Bir başqa valideyn Aytən Əliyeva isə dedi:
– Yarmarkada qiymətlər ucuzdur. Bu həm də vaxt baxımından səmərəlidir. Yarmarkaya gəlirik, lazım olan hər şeyi qısa zamanda alırıq ki, bu da dükanları gəzərək sərf etdiyimiz əlavə vaxt itkisini də aradan qaldırır. Aldıqlarımızdan hər baxımdan razıyıq.
Valideynlər belə yarmarkaların təşkil olunmasına görə dövlətimizə minnətdarlıqlarını bildirdilər.
Məlumat üçün deyək ki, 3-ü istehsalçı olmaqla, 25 sahibkarlıq subyektinin iştirak etdiyi məktəbli yarmarkası sentyabrın 15-i də daxil olmaqla, saat 900-dan 1400-a kimi davam edəcək.

 Fatma Babayeva

Naxçıvan Muxtar Respublikasında təhsil sisteminin dövrün tələblərinə uyğun qurulması, formalaşması, dinamik inkişafı böyük uğurlar əldə etməyimizə şərait yaradır. Təhsilimizin məzmunca təkmilləşdirilməsi, müasir dünya təcrübəsi və milli ənənələr əsasında inkişaf etdirilməsi, ayrı-ayrı sahələr və fənlər üzrə yeni standartların tətbiq olunması ilə bağlı müsbət nəticələr qazanılır.
Son illər muxtar respublikada 200-dən artıq təhsil müəssisəsinin tikilməsi və ya əsaslı şəkildə yenidən qurulması, məktəblərin ən müasir tədris avadanlıqları və informasiya-kommunikasiya texnologiyaları ilə təchiz olunması təhsilin keyfiyyətcə daha da yüksəlməsinə səbəb olub. Yəni bu gün şagirdlərin ən yüksək səviyyədə təhsil almaları, biliklərə yiyələnmələri üçün hər cür şərait və imkan vardır. Məhz bu səbəbdən muxtar respublikada təhsil sahəsində uğurlar ildən-ilə daha da artır. 2016-cı ilin məzunlarından ali təhsil müəssisələrinə qəbul olanların sayının artması da bunu sübut edir.

Ardını oxu...

“Təhsil millətin gələcəyidir”. Bu, sübuta ehtiyacı olmayan həqiqətdir. Bir xalqın gələcəyini onun bugünkü gəncliyi müəyyənləşdirir. Təbii ki, təhsilli gənclik istəyiriksə, ilk olaraq bu sahənin inkişafı diqqət mərkəzində saxlanılmalıdır. Və qürur hissi duyuruq ki, bu gün muxtar respublikada bu sahəyə qayğı çox yüksək səviyyədədir. Naxçıvan Muxtar Respublikasında fəaliyyət göstərən orta təhsil müəssisələrinin hamısında şagirdlərin hazırlanıb tələbə adı qazanmaları üçün böyük səy göstərilir ki, bunlardan biri də Naxçıvan Qızlar Liseyidir. Burada peşəkar kollektiv fəaliyyət göstərir. Onların zəhməti bu il də əvəzsiz qalmayıb. Liseyin məzunları yüksək ballarla ali məktəblərə qəbul olunublar. Onların bir neçəsi ilə həmsöhbət olduq:
Qızxanım Cəfərova: – Naxçıvan Qızlar Liseyinin pedaqoji kollektivi burada təhsil alan şagirdlərin hamısının yüksək bal toplayaraq ali məktəblərə qəbul olunmaları üçün yaradılmış imkanlardan səmərəli istifadə edir. Bundan başqa, burada qızlar həm də bir xanım kimi yetişdirilir, təhsillə yanaşı, əl işləri və sair kimi əlavə məşğələlərlə onlar gələcək həyata tam hazır şəkildə məzun olurlar. Onu deməyi vacib sayıram ki, Naxçıvan Qızlar Liseyində oxuyub uğur qa­zanmamaq qeyri-mümkündür. Mən sınaq imtahanlarında yaxşı nəticələr əldə edirdim. Nəhayət, həyəcanla gözlədiyim ali məktəblərə qəbul imtahanında 624 bal toplayaraq Naxçıvan Dövlət Universitetinin İngilis dili müəllimliyi ixtisasına qəbul olundum. Bundan sonra da üzərimdə əməyi olan insanların zəhmətinin qarşılığını vermək üçün səy göstərəcəyəm.

Ardını oxu...

Azərbaycan mədəniyyətinin inkişafına və mədəni sərvətlərimizin mühafizə olunaraq gələcək nəsillərə çatdırılmasına böyük diqqət və qayğı ilə yanaşan ulu öndərimiz Heydər Əliyev Azərbaycanda digər sahələrlə yanaşı, kitabxana işinin inkişafına da öz layiqli töhfələrini verib. Ümummilli liderimiz deyirdi ki, kitabxana xalq, millət üçün, cəmiyyət üçün müqəddəs bir yer, mənəviyyat, bilik, zəka mənbəyidir. Ona görə də kitabxanaların fəaliyyətinə qayğı xalqımızın mədəniyyətini nümayiş etdirən amillərdən biridir. 

Tariximizin, milli-mənəvi sərvətlərimizin, adət-ənənələrimizin qorunub saxlanılmasında, bəşər mədəniyyətinin qazandığı nailiyyətlərin nəsildən-nəslə çatdırılmasında və cəmiyyətimizin intellektual potensialının artırılmasında kitabxanalar əvəzsiz rol oynayır. Qədim tarixçilik ənənələrinə malik olan Azərbaycan öz yüksək kitab mədəniyyəti ilə seçilib və zəngin kitabxanaları ilə tanınıb.

Ardını oxu...

Muxtar respublikamızda təhsil sahəsində əldə olunan uğurlar ilbəil artır. Ölkəmizin sürətli inkişafı, təhsilə göstərilən dövlət qayğısı gənclərin elm, təhsil yollarında uğurla addımlaması, gələcək cəmiyyət quruculuğunda Azərbaycanın daha da qüdrətli olması yolunda  hər bir imkan yaradıb. 

Şahbuz rayonunda istifadəyə verilən yeni təhsil ocaqları, yeniləşən təhsil infrastrukturu məntiqi olaraq özünü ali məktəblərə qəbul olunan gənclərin sayının artmasına, onların yüksək nəticələr göstərməsinə imkan yaradır. Cari ildə başa çatmış ali məktəblərə qəbul kampaniyasının nəticələrinə əsasən onu deyə bilərik ki, bu il də Şahbuz rayonunda qəbul nəticələri sevindiricidir.

Ardını oxu...

Yəqin ki, bir çoxlarınız öz bağınızda və ya həyətyanı sahənizdə ağac əkmisiniz. Bu ağaca cidd-cəhdlə, diqqətlə qulluq edib, boya-başa çatmasını gözləmisiniz, ilk dəfə tumurcuqlayıb çiçək açanda balaca uşaq kimi sevinib, şadlanmısınız. Ona görə sevinmisiniz ki, əməyiniz boşa getməyib, zəhmətiniz öz bəhrəsini verib. İllər sonra, ağac yaxşı bar verən zaman öz yaxınlarınıza fəxrlə bu ağacı göstərib demisiniz ki, onu siz əkib-becərmisiniz. Hələ neçə-neçə nəsillər bu ağacın verdiyi məhsuldan bəhrələnə bilər. Yaxşı müəllim də yaxşı bağban kimidir. Balaca fidanı böyüdür, minbir zəhmət çəkir, ona biliklərdən mənəvi qida verir, vaxt yetişəndə isə şagirdinin bilikli, qabiliyyətli olduğunu görüb fərəhlənir, qol-qanad açır. Ordubad rayonunun Kotam kəndində pedaqoji fəaliyyətlə məşğul olan Cabir İsmayılovu da bu baxımdan işinin ustası, yaxşı pedaqoq, şagirdlərinin uğurları ilə fərəhlənən zəhmətkeş insan adlandırsaq, heç də mübaliğəyə yol vermiş olmarıq.

Ömrünün 42 ilini pedaqoji fəaliyyətə həsr etmiş Cabir müəllimlə görüşdüyüm ilk dəqiqələrdən məndə bu gülərüz, mülayim təbiətli, səmimi insanı yaxından tanımaq, saçını müqəddəs bir işdə ağartmış, neçə-neçə vətən övladına coğrafiya fənninin sirlərini öyrətmiş yurddaşımızla həmsöhbət olmaq həvəsi oyandı.

Ardını oxu...

Qədim diyarımızda fəaliyyət göstərən məktəblər iki amilin vəhdətində ilbəil uğurlarının sayını artırmaqla təhsilin inkişafına öz töhfələrini verirlər. Bu yazımızda builki qəbul imtahanlarında yüksək nəticələr qazanan Naxçıvan şəhər 8 nömrəli tam orta məktəbin bir sinfindən bəhs edəcəyik. Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimi Nurtəkin Əliyevanın sinif rəhbəri olduğu XIA sinfindən 22 məzundan 21-i tələbə adını qazanıb. Abituriyentlərdən 12 nəfəri 500-700 intervalında, onlardan 4-ü isə 600-dən yuxarı bal toplayıb. Yüksək nəticə göstərən gənc­lərimizi oxucularımızla yaxından tanış edirik:

Ardını oxu...

Naxçıvan Dövlət Texniki Kollecini bitirən məzunlara diplomların təqdimat mərasimi ­keçirilib.
Diplomlar təqdim edilməzdən əvvəl Naxçıvan Dövlət Texniki Kollecinin direktoru Asəf Ruşanov və Naxçıvan Muxtar Respublikası Təhsil Nazirliyinin əməkdaşı Seymur Xudanov çıxış edərək məzunları təbrik edib, onlara gələcək fəaliyyətlərində uğurlar arzulayıblar. Qeyd olunub ki, kollecin ixtisaslı kadrlar yetişdirməsində Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisi Sədrinin “Ali və orta ixtisas təhsili müəssisələrində ixtisasların müvafiq təşkilatlara hamiliyə verilməsi haqqında” 2015-ci il 27 iyul tarixli Sərəncamının böyük rolu var. Həmin sərəncama əsasən, kollecin tələbələri nəzəri biliklərini müəyyən müəssisələrdə təcrübədə sınayıblar ki, bu da onlarda qazandıqları biliyin əyani şəkildə möhkəmlənməsinə gətirib çıxarıb.

Ardını oxu...

5 nəfər isə 500-700 intervalında bal toplayıb

Hər bağban üçün böyüdüb boya-başa çatdırdığı fidanların bar verməsi nə qədər sevinc doğurucu və fərəh vericidirsə, hər bir şagirdin ali məktəblərə qəbul imtahanlarında yaxşı nəticələr göstərməsi də o şagirdə biliklərin sirlərini öyrədən müəllimlər üçün qürur qaynağı, baş­ucalığıdır. Bu baxımdan ali məktəblərə qəbul imtahanları onbirillik müəllim əməyinin sınağı, kulminasiya nöqtəsidir. 

Hər il olduğu kimi, bu il də doğma diyarımızda çox sayda müəllimə bu hissləri yaşamaq nəsib olub. Məktəblərimiz arasında bir məktəb var ki, onun builki buraxılış sinfi olan XI“b” sinfinin uğurları, zəhmətkeş müəllimləri haqda söz açmağa dəyər. Çünki bu ilin qəbul imtahanlarında həmin sinifdən bircə nəfər də olsun, kənarda qalmayıb. 20 məzunun hamısı tələbə adını qazanıb. Bir nəfər 675 bal olmaqla, 5 nəfər 500-700 intervalında bal toplayıb. Söhbət Naxçıvan şəhər 12 nömrəli tam orta məktəbdən gedir.
Bu günlərdə həmin sinfin rəhbəri Sara Əzimovanın şagirdlərinin qazandığı nailiyyət səbəbindən sevincinin həddi-hüdudu yoxdur. Bunu onun hər bir şagirdi haqda böyük həvəslə söhbət açmasından, hər bir şagirdin valideynlərinə zəng edib onları sevinclə təbrik etməsindən də hiss etmək, görmək mümkündür. Elə biz də onun və müəllim yoldaşlarının sevincinə şərik olub, təəssüratlarını öyrənmək istədik:

Ardını oxu...

Hər bir ölkənin tərəqqisi elm və təhsilin inkişafından asılıdır. Çünki ixtisaslı və peşəkar kadrlar bütün sahələrdə inkişafın əsas hərəkətverici qüvvəsi hesab olunurlar. Buna isə ümumtəhsil məktəblərində yüksək təhsil verməklə nail olmaq mümkündür. Ümummilli lider Heydər Əliyev təhsilə xüsusi əhəmiyyət verərək deyirdi: “Təhsil sahəsi xalqımızın bu günü, millətimizin, dövlətimizin gələcəyi üçün ən vacib bir sahədir”.

Muxtar respublikamızda dönmədən həyata keçirilən Heydər Əliyev ideyaları təhsil sektorunun davamlı inkişafında başlıca stimuldur. Bunun da nəticəsində muxtar respublikada təhsilin məzmunu yenilənib, keyfiyyəti isə xeyli yüksəlib. Təlim-tərbiyə müəssisələrinin maddi-texniki bazasının yenidən qurulması diqqət mərkəzində saxlanılıb, məktəblərimiz ən müasir informasiya-kommunikasiya texnologiyaları ilə təchiz olunub. Belə ki, ümumtəhsil məktəblərində 623 elektron lövhə quraşdırılıb və təhsil müəssisələrinə 3725 dəst kompüter verilib.

Ardını oxu...

İnsanın sosial varlığa çevrilə bilməsi üçün o, passivlikdən qurtularaq dinamik bir həyat yaşamalıdır. Bu dinamik həyatın ilkin şərtləri hər bir sahədə təşəbbüskarlıqla başlayır. Təhsil sahəsində təşəbbüskarlıq təhsilin inkişaf etdirilməsi, onun standartlarının müasir dövrümüzün tələblərinə uyğun şəkildə qurulması, təhsildə yeni nailiyyətlərin əldə edilməsi üçün yeni fikir və ideyaların irəli sürülməsidir. Müasir dövrdə elm və təhsilin inkişafı həm də yeni, praqmatik və yerli şəraitə uyğun olan təşəbbüskar fəaliyyətlə bağlıdır. Bu təşəbbüskarlıq fəaliyyətləri içərisində layihələr, proqramlar, elmi-pedaqoji seminarlar xüsusi əhəmiyyətə malikdir.

Təhsil millətin gələcəyidir. Məhz bu səbəbdən də bu sahədə faydalı olan yeni fikir və təşəbbüskar ideyalar dövlət tərəfindən dəstəklənir. Tarixi təcrübə göstərir ki, elm və təhsil sahəsinə xüsusi diqqət göstərən ölkələr yüksək inkişaf səviyyəsinə çatıblar. Təhsilin inkişafında dövlətlə birlikdə təhsil alanların – tələbələrin, şagirdlərin, elmi-pedaqoji fəaliyyətlə məşğul olan ziyalıların da rolu böyükdür. Məhz bu prizmadan yanaşdıqda cəmiyyətin dövlətlə birlikdə təhsil sahəsində mütərəqqi fikirlərin ortaya çıxmasında fəallığı özünəməxsus dəyərə malikdir. Təəssüflər olsun ki, bəzən cəmiyyət bu məsələdə lazımi həssaslığı göstərmir, tələbə kontingenti onlar üçün yaradılmış şəraitdən düzgün istifadə etmir, informasiya-kommunikasiya texnologiyalarından səmərəli şəkildə bəhrələnmir.

Ardını oxu...

   Etiraf edək ki, çoxumuz ali təhsil almaq uğrunda mübarizə aparırıq. Düzdür, ali təhsil hər şeydən vacibdir. Amma unutmayaq ki, hər oxuyan da Molla Pənah olmaz. Bu gün yaşadığımız cəmiyyətdə işini yaxşı bilən dülgər, bənna, dərzi və başqa peşə sahiblərinə ehtiyacımız var. Ümumiyyətlə, bütün dövrlərdə yaxşı sənətkara həmişə ehtiyac duyulub. Elə sənətkarlar olub ki, onlar işləri ilə ad qazanıb, bir ali təhsillinin Vətəninə verə bilmədiyi xeyri verib. Bəli, necə deyərlər, hər işin öz ustası vardır. 

Sevindirici haldır ki, muxtar respublikamızda aparılan təhsil islahatlarının tərkib hissəsi olan texniki-peşə təhsilinin yeniləşdirilməsi sahəsində son illər böyük işlər görülməkdədir. Söz yox ki, müxtəlif fəaliyyət sahələri üçün yeni texnologiyalara yiyələnmiş kadrların hazır­lanması dinamik inkişafa təsir göstərən həlledici amillərdən biridir. Texniki-peşə təhsili ümumi təhsil sisteminin əsas istiqamətlərindən biri olmaqla cəmiyyətin sosial-mədəni və iqtisadi inkişafında fərdlərin iştirakını təmin edir, onların ətraf mühitə təsir imkanlarını artırır, insanları yeni biliklərə yiyələnməyə istiqamətləndirir. Bu gün peşə təhsili sahəsində fəaliyyət göstərən müəssisələr, sadəcə olaraq, sənətkarlar və ustalar hazırlamaqla öz işini bitmiş hesab etmir, daha yüksək bilik və bacarığa malik ixtisaslı mütəxəssis hazırlığını həyata keçirirlər. Neçə illər öncəyə nəzər salsaq, görərik ki, o dövrdə cəmiyyətdə texniki-peşə təhsilinə maraq xeyli zəifləmişdi, bu məktəblərə zəif oxuyan, savadsız uşaqları göndərirdilər. Ancaq son illərdə peşə təhsilinə bu münasibət dəyişməyə başladı, aparılan təbliğat və maarifləndirmə işləri öz müsbət nəticəsini verdi.

Ardını oxu...

Elmin inkişafını daim diqqət mərkəzində saxlayan Azərbaycan xalqının ümummilli lideri Heydər Əliyevin 2002-ci il 7 avqust tarixli Sərəncamına əsasən, Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının Naxçıvan Bölməsi yaradılmışdır. Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının Naxçıvan Bölməsinin təşkili və formalaşdırılması ilə əlaqədar ulu öndərin sədrliyi ilə 2002-ci il avqustun 12-də Naxçıvan Muxtar Respublikasında müşavirə keçirilmişdir. Müşavirədə bölmənin yaradılması zəruriliyindən bəhs edən ümummilli lider Heydər Əliyev demişdir: “Mən bununla Naxçıvan Muxtar Respublikasının indiyə qədər çox az öyrənilmiş qədim tarixinin, mədəniyyətinin, elminin, ədəbiyyatının yenidən dərindən araşdırılması və onlar haqqında elmi əsərlərin, populyar kitabların, yaxud başqa nəşrlərin hazırlanması məqsədi daşıyıram. Eyni zamanda Naxçıvanın özünəməxsus təbiəti, təbii sərvətləri, torpağı, təbii abidələri də, təəssüf olsun ki, indiyə qədər lazımi dərəcədə öyrənilməyib, bəlkə də, düz olardı deyim ki, heç öyrənilməyibdir. Bunlara, mənim irəli sürdüyüm məsələlərin öyrənilməsinə böyük ehtiyac var...”

Naxçıvanda keçən əsrin 70-ci illərindən fəaliyyət göstərən elmi qurumların – Naxçıvan Regional Elmi Mərkəzin, Naxçıvan Elmi-Tədqiqat Bazası və Şamaxı Astrofizika Rəsədxanasının Batabat və Ağdərə stansiyalarının bazasında Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının Naxçıvan Bölməsi təşkil olundu. Bölmənin tərkibində altı elmi-tədqiqat müəssisəsi – Tarix, Etno­qrafiya və Arxeologiya İnstitutu, İncəsənət, Dil və Ədəbiyyat İnstitutu, Təbii Ehtiyatlar İnstitutu, Bioresurslar İnstitutu, Əlyazmalar Fondu və Batabat Astrofizika Rəsədxanası yaradıldı.

Ardını oxu...

 Naxçıvan Dövlət Universitetinin Təbiətşünaslıq və kənd təsərrüfatı fakültəsinin bir qrup tələbəsinin Akademik Həsən Əliyev adına Zəngəzur Milli Parkına səyahəti təşkil edilib. Tələbələr əvvəlcə parkın Culfa rayonunun Boyəhməd kəndi ərazisindəki infrastruktur obyektləri və buradakı muzeylə tanış olublar.

Parkla tanışlıqdan əvvəl Naxçıvan Dövlət Universitetinin elmi işlər üzrə prorektoru Mübariz Nuriyev bildirib ki, insan yalnız yaşadığı kəndi, şəhəri deyil, vətəninin hər bir qarışını sevməli, ona diqqət göstərməlidir. Belə parkları, qoruqları gəzmək, diyarımızın zəngin təbiəti ilə tanış olmaq hər bir gəncin vətəndaşlıq borcuna çevrilməlidir.

Ardını oxu...

Azərbaycan Respublikası Tələbə Qəbulu üzrə Dövlət Komissiyası iyulun 29-da Azərbaycan Respublikası Müdafiə Nazirliyinin hərbi liseylərinə qəbul imtahanı keçirib.
Naxçıvan şəhərində imtahan 14 nömrəli tam orta məktəbdə baş tutub. İmtahan saat 1100-dan 1300-dək davam edib. İmtahanın şəffaf keçirilməsi məqsədilə 5 imtahan rəhbəri, 62 nəzarətçi-müəllim cəlb olunub. İmtahanda iştirak etmək üçün 671 nəfər qeydiyyatdan keçib. İmtahan iştirakçılarına hər birində 20 sual olmaqla, 4 fənn – Azərbaycan dili, riyaziyyat, fizika və kimya üzrə, ümumilikdə, 80 test tapşırığı təqdim edilib.
Məlumat üçün bildirək ki, həmin gün 2016-2017-ci tədris ili üçün Azərbaycan Respublikasında baza ali tibb təhsili əsasında həkim-mütəxəssislərin hazırlanması məqsədilə rezidenturaya qəbul imtahanının II mərhələsi də keçirilib. İmtahanda namizədlərə 100 sual təqdim olunub və hər bir düzgün cavab 1 balla qiymətləndirilib. Səhv cavablar namizədin imtahan nəticəsinə təsir göstərmir. Müsabiqə baza və ixtisas fənlərindən toplanılan balların cəminə əsasən aparılır. Müsabiqədə iştirak etmək üçün namizədin ixtisas fənləri üzrə topladığı test balı 50-dən, ümumi balı isə 90-dan az olmamalıdır. Rezidenturaya qəbul olmaq üçün ixtisas seçimi avqustun 1-dən 7-dək aparılacaq. Namizədlər müəyyən olunmuş müddət ərzində elektron ərizələrinə daxil olaraq ali tibb təhsili bazasına uyğun (bitirdiyi fakültəyə müvafiq olan) ixtisasları seçib təsdiq etməlidirlər.

 Fatma Babayeva

Naxçıvan Dövlət Universitetində 2016-cı ilin birinci yarısında görülən işlərə və qarşıda duran vəzifələrə həsr olunmuş iclas keçirilib. İclası universitetin rektoru, AMEA-nın müxbir üzvü Saleh Məhərrəmov giriş sözü ilə açaraq məruzə edib. Rektor muxtar respublikada ali təhsilin keyfiyyətinin yüksəldilməsi, müasir tələblər səviyyəsində qurulması istiqamətində görülən işlərdən danışıb. 

Qeyd edilib ki, 2016-cı ilin birinci yarısı Naxçıvan Dövlət Universiteti üçün uğurlu və əlamətdar hadisələrlə yaddaqalan olub. Universitetə hədiyyə olunan müasir planşet Beynəlxalq münasibətlər və xarici dillər fakültəsinin akt zalında quraşdırılıb. Hərtərəfli dövlət qayğısı sayəsində yaradılan maddi-texniki baza universitetdə tədrisdə və təhsildə daha yüksək keyfiyyətə nail olmağa əsas verir. Ötən dövr ərzində “Elektron universitet” layihəsinin və distant təhsilin tətbiqi, müasir informasiya-kommunikasiya vasitələrindən istifadə ilə bağlı bir sıra tədbirlər həyata keçirilib. Universitetin beynəlxalq əlaqələri inkişaf etdirilib, 80-dən çox tanınmış dünya universiteti ilə əməkdaşlıq edən ali məktəb “Tempus” pro­qramı ilə qarşılıqlı əməkdaşlıq şəraitində həyata keçirilən 5 layihədə uğurla təmsil olunub.

Ardını oxu...

İyulun 23-də Tələbə Qəbulu üzrə Dövlət Komissiyası (TQDK) 2016-2017-ci tədris ili üçün Azərbaycan Respublikasının ali təhsil müəssisələrinə qəbul olmaq istəyən cari ilin məzunlarının II və III ixtisas qrupları üzrə qəbul imtahanını keçirib.
İmtahan respublikanın 11 şəhərində – Bakı, Naxçıvan, Gəncə, Sumqayıt, Mingəçevir, Şəki, Ağcabədi, Göyçay, Şirvan, Lənkəran və Xaçmaz şəhərlərində, ümumilikdə, 55 binada aparılıb.
Muxtar respublikada Naxçıvan şəhər 1, 7 və 14 nömrəli tam orta məktəblərdə keçirilən imtahanlarda 1430 abituriyent iştirak edib. İmtahana 137 nəzarətçi-müəllim, 10 imtahan rəhbəri cəlb olunub.
İmtahan günündə məktəblərdə olduq, abituriyentlər və onların valideynlərinin təəssüratlarını öyrəndik.
Şərur rayonunun Dərəkəndindən olan Fərmayıl Əhmədov deyir ki, övladı qədər o da həyəcanlıdır. Onu da əlavə edir ki, qızı Gözəl imtahana yaxşı hazır­laşıb. İnanır ki, tələbə adını qazanacaq.
Valideyn ərazidə insanların rahatlığı üçün iaşə xidməti təşkil olunmasından razılıqla danışdı.
Abituriyentlərdən Aygün Hümbətova ilə söhbətləşirik. Naxçıvan şəhər 12 nömrəli tam orta məktəbin məzunudur. O, sınaq imtahanlarında 500-700 intervalında bal toplayıb. Həyəcanını gizlətməyərək deyir:

Ardını oxu...

Naxçıvan Muxtar Respublikası Təhsil Nazirliyi tərəfindən  Naxçıvan şəhər 8 nömrəli tam orta məktəbdə müəllimlərin informasiya texnologiyalarından istifadə bacarığını təkmilləşdirmək məqsədilə kurslar keçirilir.  

May ayından keçirilən kurslarda indiyədək Naxçıvan şəhərindən 86, Şərur rayonundan 50, Babək rayonundan 71, Culfa rayonundan 26, Şahbuz rayonundan 26, Kəngərli rayonundan 75 və Sədərək rayonundan 17 olmaqla, ümumilikdə, 351 nəfər iştirak edib.
10 günlük təşkil olunan kurslarda müəllimlərə elektron lövhənin iş prinsipi öyrədilir, kompüter bacarıqlarının artırılmasına dair əvvəlcədən hazır­lanmış proqram əsasında dərslər keçilir. Müəllimlərə metodik köməklik göstərilməsi məqsədilə elektron dərs vəsaitləri, o cümlədən elektron lövhəyə dair vəsaitlər verilir. Hər kursun sonunda imtahan keçirilir və nəticələri rayon (şəhər) təhsil şöbələrinə göndərilir.

Ardını oxu...

Batabat Astrofizika Rəsədxanası Naxçıvanın ən səfalı guşələrindən sayılan Batabatda yerləşir. Rəsədxananın burada yaradılması təsadüfi deyildir. Təmiz hava, aydın göy üzü imkan verir ki, tədqiqatçılar bu məkanda daha yaxşı müşahidələr aparsınlar. Bəs astrofizika nədir? Gəlin elə buradan başlayaq!
Astrofizika ümumi astronomiya elminin bir sahəsi olaraq həm ayrı-ayrı göy cisimlərinin, həm də bütövlükdə bütün kainatın strukturunu, mənşəyini və təkamülünü öyrənir. Bu araşdırmalar üçün əsas məlumat qaynağı göy cisimlərindən yayılan elektromaqnit dalğalarıdır. Həmin dalğaları təsbit edən alətlər vasitəsilə toplanan məlumatlar fizika və kimya elmlərində əldə olunan nəticələrlə müqayisə edilərək dəyərləndirilir. Astrofizikanın başlıca araşdırma üsulu göy cisimlərindən gələn şüaları incələməkdir. Bu məqsədlə şüaların sıxlıq və dəyişmələri müəyyən edilir. Astronomiya üzərində yaşadığımız planetdən tutmuş kainatın ən uzaq nöqtələrinə qədər bütün mümkün məlumatların toplandığı, sistemləşdirilərək şərh olunduğu bir elm sahəsidir. Astronomiya tarixən, əsasən, səma cisimlərinin passiv müşahidəsi ilə məşğul olub. XIX əsrin ikinci yarısından etibarən astrofizikanın inkişafı kainatın və onun müxtəlif tərkib hissələrinin yaranması, təkamülü və digər məsələləri barədə fundamental elmi nəzəriyyələrin yaranmasına səbəb olub.

Ardını oxu...

Naxçıvan Dövlət Universitetinin İnformasiya texnologiyaları və sistemləri mühəndisliyi ixtisasının III kurs tələbələri iyun ayının 28-dən iyul ayının 19-dək  Naxçıvan Muxtar Respublikası Rabitə və Yeni Texnologiyalar Nazirliyində təcrübə keçiblər. Təcrübə müddətinin yekunu olaraq nazirlikdə tələbələrlə görüş olub.

Görüşdə Naxçıvan Muxtar Respublikasının rabitə və yeni texnologiyalar naziri Rövşən Məmməd­ov bildirib ki, Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisi Sədrinin 2015-ci il iyulun 27-də imzaladığı “Ali və orta ixtisas təhsili müəssisələrində ixtisasların müvafiq təşkilatlara hamiliyə verilməsi haqqında” Sərəncamla Naxçıvan Dövlət Universitetinin, “Naxçıvan” Universitetinin, Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun və Naxçıvan Dövlət Texniki Kollecinin bir sıra ixtisasları Naxçıvan Muxtar Respublikası Rabitə və Yeni Texnologiyalar Nazirliyinin hamiliyinə verilib. Müvafiq ixtisaslarda təhsil alan tələbələrlə mütəmadi görüşlər keçirilir, onların ixtisaslarına daha dərindən yiyələnmələri üçün köməklik göstərilir.

Ardını oxu...

Ümumtəhsil pilləsində təhsil haqqında dövlət sənədlərinin verilməsi qaydalarına uyğun olaraq, Heydər Əliyev adına tam orta məktəbdə 2015-2016-cı tədris ilində  Naxçıvan Muxtar Respublikası ümumtəhsil məktəblərini yüksək nəticələrlə başa vuran məzunlara qızıl və gümüş medalların təqdimat mərasimi keçirilib. 

Təqdimat mərasimində Naxçıvan Muxtar Respublikasının təhsil naziri Məmməd Qəribov çıxış edərək builki məzunları təbrik edib, onlara uğurlar arzulayıb. Qeyd edib ki, bu gün muxtar respublikamızda təhsilə diqqət və qayğı ən yüksək səviyyədədir. Yeni məktəb binalarının tikilib istifadəyə verilməsi, onların yüksək maddi-texniki baza və ən müasir informasiya-kommunikasiya texnologiyaları ilə təchizatı bu qayğının bariz nümunəsidir. Bildirilib ki, 2015-2016-cı tədris ilində muxtar respublika ümumtəhsil məktəblərini ümumi orta təhsil bazası üzrə 3624, Heydər Əliyev adına Hərbi Liseyin IX sinfini isə 159 olmaqla, 3783 məzun bitirib, onlardan da 147 nəfəri fərqlənmə şəhadətnaməsinə layiq görülüb. Muxtar respublika ümumtəhsil məktəbləri üzrə 3143 və Heydər Əliyev adına Hərbi Lisey üzrə 205 olmaqla, ümumilikdə, 3348 məzuna attestatlar verilib ki, onların da 14 nəfəri qızıl, 13 nəfəri isə gümüş medallara layiq görülüblər.

Ardını oxu...

Naxçıvan Dövlət Universiteti ilə Naxçıvan Muxtar Respublikası Təhsil Nazirliyi arasında elm və təhsil sahəsində əlaqələri genişləndirmək və inkişaf etdirmək məqsədilə əməkdaşlıq müqaviləsi imzalanıb.
Tədbirdə Naxçıvan Muxtar Respublikası Təhsil Nazirliyinin əməkdaşları və Naxçıvan Dövlət Universitetinin professor-müəllim heyəti iştirak edib.
Universitetin rektoru, AMEA-nın müxbir üzvü Saleh Məhərrəmov muxtar respublikada təhsilin inkişafından, Naxçıvan Dövlət Universitetinin son illərdə qazandığı nailiyyətlərdən bəhs edib. Rektor imzalanacaq əməkdaşlıq müqaviləsinin muxtar respublikada elm və təhsilin inteqrasiyasına təkan verəcəyinə əminliyini ifadə edib.
Naxçıvan Muxtar Respublikasının təhsil naziri Məmməd Qəribov çıxışında vurğulayıb ki, bu gün muxtar respublikada təhsilə diqqət və qayğı ən yüksək səviyyədədir. Yeni məktəb binalarının tikilib istifadəyə verilməsi, onların yüksək maddi-texniki baza və ən müasir informasiya-kommunikasiya texnologiyaları ilə təchiz edilməsi bu qayğının bariz nümunəsidir. Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisi Sədrinin “Ali və orta ixtisas təhsili müəssisələrində ixtisasların müvafiq təşkilatlara hamiliyə verilməsi haqqında” 2015-ci il iyulun 27-də və “Naxçıvan Muxtar Respublikasının elm, ali və orta ixtisas təhsili müəssisələri ilə ümumtəhsil məktəbləri arasında əlaqələrin təşkili haqqında” 2015-ci il martın 14-də imzaladığı sərəncamlar bu baxımdan böyük əhəmiyyətə malikdir.

Ardını oxu...

Naxçıvan şəhərindəki Gənclər Mərkəzində Naxçıvan Muxtar Respublikası Gənclər və İdman Nazirliyi, Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisinin Sədri yanında Gənclər Fondu, Yeni Azərbaycan Partiyası Naxçıvan Muxtar Respublika Təşkilatı Heydər Əliyev adına Gənclər Birliyi və Naxçıvan Muxtar Respublikası “Gənclərin İntellektual İnkişaf Mərkəzi” İctimai Birliyinin birgə təşkilatçılığı ilə gənclər arasında “Nuh yurdu” intellektual oyunu keçirilib.
Əvvəlcə Naxçıvan Muxtar Respublikası Gənclər və İdman Nazirliyi Aparatının Gənclərlə iş şöbəsinin müdiri Nicat Babayev və Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisinin Sədri yanında Gənclər Fondunun məsləhətçisi Qabil Vəliyev çıxış edərək oyunun keçirilməsi və qaydaları haqqında geniş məlumat veriblər, iştirakçılara uğurlar arzulayıblar.
8 komandada 5 nəfərin iştirak etdiyi oyun 2 mərhələ və 1 finaldan ibarət olub. Yekun nəticəyə əsasən, “Zirvə”, “Savalan”, “Odlar yurdu” və “Aypara” komandaları finala vəsiqə qazanıblar. Finalda isə “Odlar yurdu” komandası qalib gəlib. “Zirvə” komandası ikinci, “Savalan” komandası isə üçüncü yerə layiq görülüblər.
Qaliblər təşkilatçılar tərəfindən fəxri fərman, diplom və kuboklarla mükafatlandırılıblar.
Oyunun keçirilməsində məqsəd gənclərin intellektual səviyyəsini, dünyagörüşünü, zehni inkişafını stimullaşdırmaq, onların bilik və bacarıqlarını artırmaq, eləcə də asudə vaxtlarını səmərəli təşkil etməkdir.

Ceyhun Məmmədov

İyulun 15-də Tələbə Qəbulu üzrə Dövlət Komissiyası 2016-2017-ci tədris ili üçün Azərbaycan Respublikasının ali təhsil müəssisələrinə və tam orta təhsil bazasından orta ixtisas təhsili müəssisələrinə qəbul olunmaq istəyən cari ilin məzunları üçün I və IV ixtisas qrupları üzrə qəbul imtahanı keçirib.

İmtahan respublikanın 11 şəhərində – Bakı, Naxçıvan, Gəncə, Sumqayıt, Mingəçevir, Şəki, Ağcabədi, Göyçay, Şirvan, Lənkəran və Xaçmaz şəhərlərində, ümumilikdə, 47 binada təşkil olunub.
İmtahan bütün binalarda eyni vaxtda – saat 1100-da başlanıb və 3 saat davam edib. Muxtar respublikada Naxçıvan şəhər 7 və 14 nömrəli tam orta məktəblərdə keçirilən imtahanlarda 1097 abituriyent iştirak edib. İmtahana 106 nəzarətçi-müəllim, 8 imtahan rəhbəri cəlb olunub. Abituriyentlərin öz bilik və bacarıqlarını nümayiş etdirmələri üçün imtahan aparılan yerlərdə normal şərait yaradılıb.

Ardını oxu...

Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası (AMEA) Naxçıvan Bölməsinin 2016-cı ilin birinci yarısına həsr olunmuş elmi və elmi-təşkilati fəaliyyəti ilə bağlı hesabat yığıncağında çıxış edən bölmənin sədri, akademik İsmayıl Hacıyev qeyd olunan dövrdə görülən işlər barədə danışıb. 

Bildirilib ki, AMEA Naxçıvan Bölməsində görkəmli bəstəkar Qəmbər Hüseynlinin 100, Birinci Türkoloji Qurultayın 90, Eynəli bəy Sultanovun 150 illik yubileyləri ilə yanaşı, mühüm tarixi günlər də qeyd olunub. “Dədə Qorqud yurdu – Naxçıvan” tarixi-etnoqrafik atlasının, “Naxçıvan coğrafiyası”nın I cildinin, “Naxçıvan Muxtar Respublikasının fövqəladə hallar atlası”nın hazırlanması və nəşri həyata keçirilib. “Naxçıvan Muxtar Respublikasının 2014-2018-ci illərdə sosial-iqtisadi inkişafı Dövlət Proqramı” və “2016-2020-ci illərdə Naxçıvan Muxtar Respublikasında meyvəçiliyin və tərəvəzçiliyin inkişafı üzrə Dövlət Proqramı”nın icrası, “Əlincəqala” tarixi abidəsinin və “Gülüstan” türbəsinin bərpası və tədqiq edilməsinin elmi əsaslarla aparılması yönündə elmi və elmi-təşkilati işlərin uğurlu həllinə çalışılıb. Bu dövrdə bölmədə humanitar və ictimai, təbii və texniki elmlər seriyalarından ibarət olan “Xəbərlər” jurnalının 2 nömrəsi çapdan çıxıb.

Ardını oxu...

Bu münasibətlə keçirilən tədbirdə AMEA Naxçıvan Bölməsinin sədri, akademik İsmayıl Hacıyev çıxış edərək bölmədə yaradılan informasiya-kommunikasiya texnologiyaları otağının əhəmiyyətindən danışıb. Qeyd edib ki, müasir dövrdə İKT-nin inkişaf etdirilməsi hər bir ölkənin intellektual və elmi potensialının vacib göstəricilərindən biridir və bu prosesin zəruriliyi indiki qloballaşma dövründə daha çox hiss olunur. Bu texnologiyaların sürətli inkişafı və yayılması bəşəriyyətin inkişafı üçün geniş imkanlar yaradır.

Ardını oxu...

Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisinin Sədri yanında Bilik Fondunun Tədbirlər Planına uyğun olaraq keçirilən “Naxçıvan qalaları: tarixdə və günümüzdə” mövzusunda beynəlxalq konfrans başa çatıb.
İyulun 10-da beynəlxalq tədbirin 4 bölmə üzrə iclasları keçirilib. “Naxçıvan qalalarının tarixi” mövzusunu əhatə edən birinci bölmədə tarix üzrə elmlər doktoru, professor Abbas Seyidovun “Naxçıvanqalanın qədim yeraltı yolları”, Amerika Birləşmiş Ştatlarının Corciya Universitetinin mütəxəssisi Robert Brayntın “Naxçıvanın müdafiə tikintilərinin inkişaf xüsusiyyətləri”, professor Vidadi Muradovun “Naxçıvan diyarında dulusçuluq sənətinin inkişafı tarixindən (XVIII-XX əsrin əvvəlləri)”, AMEA-nın Arxeologiya və Etnoqrafiya İnstitutunun əməkdaşları, tarix üzrə fəlsəfə doktorları Qəhrəman Ağayevin “Şahtaxtı qalası” və Təvəkkül Əliyevin “Naxçıvan diyarının qədim əhalisinin təhlükəsizliyində qalaların rolu”, AMEA Naxçıvan Bölməsinin əməkdaşları, tarix üzrə fəlsəfə doktorları Asəf Orucovun “Naxçıvan qala-şəhərləri və əhalinin məşğuliyyəti” və Musa Quliyevin “Abbasabad qalası” mövzularında məruzələri olub.

Ardını oxu...

Müasir Azərbaycanın ən yeni tarixinin bütün parlaq səhifələri xalqımızın ümummilli lideri Heydər Əliyevin adı ilə bağlıdır. Ölkəmizin dövlət müstəqilliyi möhkəmləndikcə ulu öndərdən Azərbaycanın gələcəyinə miras qalmış əsərlərin dəyəri daha aydın görünür. Ümummilli liderimizin xalqımıza ən dəyərli mirası olan Azərbaycançılıq məktəbinin etibarlı davamçılarının hazırlanması isə müasir təhsilimiz qarşısında duran əsas vəzifələrdəndir. Naxçıvan şəhərindəki Heydər Əliyev adına tam orta məktəb də öz ölkəsinə, xalqına faydalı olmağı, fədakar xidmətlər göstərməyi qarşısına məqsəd qoymuş gənclər yetişdirərək ulu öndərimizin adına layiq fəaliyyət göstərir.

Heydər Əliyev adına tam orta məktəb öz uğurları ilə ölkəmizdə yaxşı tanınan təhsil ocaqlarındandır. 2004-cü ildə ölkə başçısı cənab İlham Əliyevin iştirakı ilə açılışından keçən müddət ərzində məktəb öz uğurlu nəticələri ilə həmişə ön sıralarda olmaqla bu etimada layiq olduğunu sübut etmişdir. Ulu öndərin adını daşıyan məktəb gözəl ənənələrə sahibdir. Bu təhsil ocağına qədəm qoyduqda, ilk olaraq, məktəbin həyətindəki gül-çiçəkli geniş ərazidə ucalan ümummilli liderimiz Heydər Əliyevin abidəsi diqqəti cəlb edir. Bu müqəddəs məkan hər il birinci siniflərin məktəbə gəldiyi ilk gün və məzunların məktəblə vidalaşıb Heydər Əliyev yoluna sədaqətlə xidmət edəcəklərinə and içərək müstəqil həyata qədəm qoyduqları son gün kimi yadda qalır. Ulu öndərin həyat və fəaliyyəti haqqında məktəbin foyesində, bütün mərtəbələrində nəfis şəkildə yaradılmış fotostend və guşələr çox diqqətçəkicidir.

Ardını oxu...

Naxçıvan Dövlət Universitetində keçirilən konfransı giriş sözü ilə ali məktəbin rektoru, AMEA-nın müxbir üzvü Saleh Məhərrəmov açaraq bildirib ki, muxtar respublika rəhbərinin diqqət və qayğısı ilə Naxçıvanda informasiya texnologiyalarının geniş tətbiq olunması və daha da inkişaf etdirilməsi, sürətli internet şəbəkəsinin yaradılması istiqamətində mühüm dövlət əhəmiyyətli proqramlar həyata keçirilməkdədir. Naxçıvan Dövlət Universitetində müasir texnologiyaların mənimsənilməsi, təhsilin informasiyalaşdırılması istiqamətində mühüm nəticələr əldə olunub. Universitetdə internet mərkəzləri və müasir texnologiyalarla təchiz olunmuş audi­toriyaların mövcud olması, elektron kitabxana yaradılması bu sahədə qazanılan nailiyyətlərdən xəbər verir. Muxtar respublikada təhsilin inkişaf strategiyası ilə bağlı qarşıya qoyulmuş vəzifələrin yerinə yetirilməsi məqsədilə ali təhsil ocağında “Elektron təhsil” və “Elektron universitet” layihələrinin həyata keçirilməsi, semestr və dövlət imtahanlarının elektron test üsulu ilə aparılması milli təhsil tariximizdə əlamətdar hadisələrdəndir.

Ardını oxu...

Naxçıvan Muxtar Respublikası Rabitə və Yeni Texnologiyalar Nazirliyi dünyanın informasiya-kommunikasiya texnologiyaları sahəsində aparıcı şirkətlərindən olan Çin Xalq Respublikasının “Huawei” şirkəti ilə uzun illərdir, uğurlu əməkdaşlıq edir. Bu əməkdaşlığın davamı olaraq Naxçıvan Muxtar Respublikası Rabitə və Yeni Texnologiyalar Nazirliyinin dəstəyi ilə Çin Xalq Respublikasının “Huawei” şirkəti tərəfindən “Naxçıvan” Universitetində “Gələcəyin İKT sahəsindəki toxumları” adlı həyata keçirilən proqram-layihə çərçivəsində Naxçıvandan olan 6 tələbə Çinin “Huawei” şirkətində iyun ayının 10-27 tarixləri arasında təcrübə keçib.

Qeyd edək ki, Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisi Sədrinin 2015-ci il iyulun 27-də imzaladığı “Ali və orta ixtisas təhsili müəssisələrində ixtisasların müvafiq təşkilatlara hamiliyə verilməsi haqqında” Sərəncamı ilə Naxçıvan Dövlət və “Naxçıvan” universitetlərinin bir sıra ixtisasları Naxçıvan Muxtar Respublikası Rabitə və Yeni Texnologiyalar Nazirliyinin hamiliyinə verilib. Müvafiq ixtisaslarda təhsil alan tələbələrlə görüşlər keçirilir, onların ixtisaslarına daha dərindən yiyələnmələri üçün köməklik göstərilir. Məhz naxçıvanlı 6 tələbənin ölkədən kənarda, həm də “Huawei” kimi böyük, tanınmış və informasiya texnologiyaları sahəsində liderlərdən biri olan şirkətdə təcrübə keçmələri üçün göndərilməsi də bu işlərin davamıdır.

Ardını oxu...

Ali məktəblərə V ixtisas qrupu üzrə qəbul imtahanları 14 şəhər və rayonda – Bakı, Naxçıvan, Gəncə, Tovuz, Sumqayıt, Mingəçevir, Şəki, Ağcabədi, Göyçay, Şirvan, Salyan, Lənkəran, Masallı və Xaçmazda 82 imtahan mərkəzində təşkil olunmuşdu. İmtahanda iştirak etmək üçün, ümumilikdə, 40771 abituriyent qeydiyyatdan keçmişdi.
Bu imtahanlarda ali təhsil müəssisələrinin V ixtisas qrupuna (xüsusi qabiliyyət tələb edən ixtisaslara) və tam orta təhsil bazasından orta ixtisas təhsili müəssisələrinə (kolleclərə) sənəd vermiş 23504 nəfər əvvəlki illərin məzunları, ümumi orta təhsil bazasından orta ixtisas təhsili müəssisələrinə sənəd vermiş 13039 nəfər əvvəlki illərin məzunları, eksternat qaydasında attestasiyada iştirak etmək üçün qeydiyyatdan keçmiş və üzrlü səbəbdən buraxılış imtahanlarında iştirak edə bilməmiş cari ilin məzunu olan 1081 nəfər IX sinif, 3147 nəfər isə XI sinif şagirdinin iştirakı nəzərdə tutulmuşdu. İmtahanların idarə olunması üçün 386 imtahan rəhbəri, 3560 nəzarətçi-müəllim ayrılmışdı.
Naxçıvanda imtahan 5 binada keçirilib. 19 imtahan rəhbərinin və 260 nəzarətçi-müəllimin iştirak etdiyi imtahanda 2687 nəfər abituriyentin iştirakı gözlənilirdi. Nəticələr yaxın günlərdə elan ediləcəkdir.

Nərgiz İsmayılova

Naxçıvan Muxtar Respublikasında doktorantlar və dissertantlar informatika fənnindən imtahan veriblər. AMEA Naxçıvan Bölməsində ilk dəfə olaraq onlayn şəkildə həyata keçirilən və saat 1500-da başlayan imtahan saat 1600-a kimi davam edib.
İmtahan AMEA-nın Naxçıvan Bölməsinin informasiya-kommunikasiya texnologiyaları otağında baş tutub. Burada eyni vaxtda 4 doktorantın və 3 dissertantın imtahan verə bilməsi üçün şərait yaradılıb. Onlara 50 sual təqdim olunub. İmtahan qaydalarına əsasən, 25 suala düzgün cavab verənlər məqbul qiymət almış olurlar.
İmtahanda iştirak edənlər öz qiymətlərini, hansı sualı düzgün, hansı sualı isə səhv cavablandırdıqlarını imtahan bitən kimi öyrənə bilirlər.
İmtahandan sonra AMEA Naxçıvan Bölməsinin doktorantı Ruslan Məmmədovla həmsöhbət olduq. O bildirdi ki, biz əvvəl minimum imtahanı vermək üçün Bakıya gedirdik. Bu da müəyyən çətinliklər yaradırdı. İndi isə burada doktorant və dissertantlar üçün belə gözəl şərait yaradılıb. Bizə və elmə göstərilən qayğıya görə doktorant və dissertantlar adından öz minnətdarlığımı bildirirəm.
Qeyd edək ki, AMEA Naxçıvan Bölməsinin informasiya-kommunikasiya texnologiyaları otağı bu il yaradılıb.

Nərgiz İsmayılova

ARXİV

Dekabr 2021
Be Ça Ç Ca C Ş B
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

MÜƏLLİFLƏR

KEÇİDLƏR